Μετά το Rafale και το Scorpene της Naval Group θα μπορούσε να είναι το αστέρι των εξαγωγών το 2023
Οι Γάλλοι τονίζουν πως η Naval Group παραμένει «ένας σημαντικός παίκτης στον τομέα των συμβατικής ισχύος επιθετικών υποβρυχίων στη διεθνή σκηνή».
Διονύσης Αντωνέλλος Featured Ένοπλες Δυνάμεις Ελληνοτουρκικά Εξοπλιστικά ΔιεθνήΜετά το Rafale και το Scorpene της Naval Group θα μπορούσε να είναι το γαλλικό αστέρι των εξαγωγών για το 2023, υποστηρίζουν οι Γάλλοι.
Σύμφωνα με το γαλλικό αμυντικό σάιτ meta-defense.fr αν και τα τελευταία χρόνια τα Rafale της Dassault Aviation και το πυροβόλο CAESAR από τη Nexter ήταν τα αστέρια των γαλλικών εξαγωγών αμυντικού εξοπλισμού «υπάρχει, ωστόσο, ένας άλλος τομέας αριστείας στη γαλλική αμυντική βιομηχανία, αυτός των υποβρυχίων».
Οι Γάλλοι τονίζουν πως η Naval Group παραμένει «ένας σημαντικός παίκτης στον τομέα των συμβατικής ισχύος επιθετικών υποβρυχίων στη διεθνή σκηνή».
Ο διάδοχος του Agosta, το Scorpene, έχει εξαχθεί στο ναυτικό της Χιλής (δύο υποβρύχια) όπου τέθηκε σε υπηρεσία το 2005 και το 2006, στο Ναυτικό της Μαλαισίας (δύο) που τέθηκε σε υπηρεσία το 2009, στο ινδικό ναυτικό (έξι υποβρύχια) όπου τέθηκε σε υπηρεσία μεταξύ 2017 και 2023 και στη Βραζιλία (τέσσερα) που πρόκειται να τεθούν σε υπηρεσία έως το 2026, τονίζεται.
Μετά το Rafale και το Scorpene της Naval Group θα μπορούσε να είναι το αστέρι των εξαγωγών το 2023
«Στην πραγματικότητα, το Scorpene σήμερα είναι αναμφίβολα μια μεγάλη επιτυχία για τη Naval Group, έχοντας σχεδόν ισοφαρίσει το ρεκόρ εξαγωγών του το Daphne, παρόλο που σε αντίθεση με τα δύο προηγούμενα μοντέλα, το Scorpene δεν αποκτήθηκε ούτε εφαρμόστηκε από το γαλλικό ναυτικό», αναφέρουν οι Γάλλοι.
Πάντως οι Γάλλοι τονίζουν πως παρά την επιτυχία της η Naval Group «παραμένει σήμερα μερικές φορές αντιληπτή ως αουτσάιντερ σε μεγάλους διεθνείς διαγωνισμούς, αντιμετωπίζοντας τους δύο γίγαντες στον τομέα, το γερμανικό TKMS και τα 61 Type 209 του που εξήχθησαν μεταξύ 1971 και 2021 σε 13 ναυτικά, το οποίο ακολουθήθηκε από το Type 214 που εξήχθη σε 24 αντίτυπα για τέσσερα ναυτικά από το 2007».
Η Ελλάδα διατηρεί τέσσερα 214 με την προοπτική να γίνουν οκτώ (2+2).
Διαβάστε επίσης:
Πώς οι Γερμανοί ευνοήθηκαν από την αποβολή της Τουρκίας από το πρόγραμμα των F-35
Τουρκία: Πώς σκοπεύει να εκμεταλλευθεί τον σεισμό ο Ερντογάν – Δήθεν η χείρα φιλίας των Τούρκων;