Οι Γάλλοι βρίσκονται σε παρόμοιο σχεδόν σημείο με την Ελλάδα, θέλοντας και το Παρίσι να αντικαταστήσει μεγάλο μέρος του στόλου των φρεγατών του ώστε να φτάσει στον αριθμό των 15 νέων πλοίων, αριθμό που θεωρεί απαραίτητο για την εύρυθμη λειτουργία του γαλλικού Πολεμικού Ναυτικού.

Εξετάζοντας λοιπόν οι Γάλλοι τις επιλογές τους, διαπίστωσαν πως οι ελληνικές FDI είναι η καλύτερη δυνατή περίπτωση που θα μπορούσαν να καταλήξουν.

Πάνοπλο πλοίο, οικονομικότερο από τον ανταγωνισμό, δεν αφήνει περιθώρια άλλης επιλογής, εκτός ίσως, όπως αναφέρουν από τις κορβέτες Gowind, oι οποίες είναι η αμέσως επόμενη καλύτερη επιλογή, βάσει απόδοσης και κόστους.

Καθόλου τυχαία επιλογή των Ελλήνων ναυάρχων αφού αποδείχτηκε πως τα είχαν μελετήσει όλα οι Έλληνες και μάλιστα σε βάθος.

Οι Γάλλοι μάλιστα, τονίζουν πως οι Belharra σαν της Ελλάδας, είναι το πλοίο του μέλλοντος, καθώς παρέχει και προστασία κατά επιθέσεων κορεσμού, οι οποίες θεωρούν πως θα αυξηθούν στο μέλλον.

Ενδιαφέρον έχει πως οι Γάλλοι θεωρούν πως πρέπει ο εκσυγχρονισμός του γαλλικού στόλου να γίνει το συντομότερο δυνατό, καθώς τονίζουν πως θα πολλαπλασιαστούν τα καυτά σημεία που θα κληθεί να παρέμβει το γαλλικό Πολεμικό Ναυτικό, τοποθετώντας ανάμεσα τους και την Ανατολική Μεσόγειο, σημείο αντιπαράθεσης μεταξύ της Ελλάδας και της Τουρκίας.

Διαβάστε επίσης:

Τούρκοι: Μια πρωτιά από το μη επανδρωμένο πολεμικό αεροσκάφος ANKA III- «Το τεχνολογικό θαύμα της TAI»

Ποια ήταν τα αιτήματα της Ελλάδας στη Συνθήκη της Λωζάνης – Πως θα ήταν σήμερα η Ελλάδα αν γινόταν δεκτά