Το μέλλον της Συρίας μέσα από προφητείες Σύριων και Μουσουλμάνων
Συρία και προφητείες από τον μουσουλμανικό κόσμο. Προβλέπουν έναν μεγάλο πόλεμο μεταξύ δύο δυνατών μουσουλμανικών στρατών στα εδάφη της Συρίας.
Βαγγέλης Λάσκαρης Featured ViralΤο Geos παρουσιάζει προφητείες από την Συρία, για το μέλλον της χώρας αυτής. Σε προηγούμενο άρθρο είδαμε προφητείες από την Σερβία για τον 3ο Παγκόσμιο Πόλεμο.
Οι προφητείες είναι γνωστές στους Σύριους και θεωρούν πως τα λεγόμενα άρχισαν από το 2011. Το σενάριο ακούγεται γνωστό, ο καταστροφικός εμφύλιος πόλεμος της Συρίας. Οι Σουνίτες και Σιίτες μαχητές στην πρώτη γραμμή πιστεύουν ότι όλα είχαν προβλεφθεί στις προφητείες του 7ου αιώνα.
Από το πρώτο ξέσπασμα της κρίσης στη νότια πόλη Deraa έως τις αποκαλυπτικές προβλέψεις για μια Μέση Ανατολή βουτηγμένη στο αίμα, πολλοί μαχητές και στις δύο πλευρές της σύγκρουσης λένε ότι ο δρόμος της χάραξε πριν από 1.400 χρόνια, σύμφωνα με τα λόγια του Προφήτη Μωάμεθ και των οπαδών του .
Πολλές χιλιάδες ρήσεις (χαντίθ), αναφέρονται στην αντιπαράθεση δύο τεράστιων ισλαμικών στρατών στη Συρία, μια μεγάλη μάχη κοντά στη Δαμασκό και την επέμβαση από τα βόρεια και τα δυτικά της χώρας.
Η ισχύς αυτών των προφητειών για πολλούς μαχητές, σημαίνει ότι η τριετής σύγκρουση είναι πιο βαθιά ριζωμένη – και πολύ πιο σκληρή για επίλυση – από μια απλή μάχη εξουσίας μεταξύ του προέδρου Μπασάρ αλ Άσαντ και των ανταρτών εχθρών του.
Ο πόλεμος της Συρίας έχει σκοτώσει περισσότερους από 400.000 ανθρώπους, έχει εκδιώξει εκατομμύρια από τα σπίτια τους και έχει αφήσει πολλούς άλλους να εξαρτώνται από τη βοήθεια. Οι διπλωματικές προσπάθειες, εστιασμένες στους πολιτικούς και όχι στους θρησκευτικούς παράγοντες που οδηγούν τη σύγκρουση, δεν έχουν σημειώσει πρόοδο.
«Αν νομίζετε ότι όλοι αυτοί οι μουτζαχεντίν ήρθαν από όλο τον κόσμο για να πολεμήσουν τον Άσαντ, κάνετε λάθος», είπε ένας Σουνίτης μουσουλμάνος τζιχαντί που χρησιμοποιεί το όνομα Αμπού Ομάρ και πολεμά σε μια από τις πολλές ισλαμιστικές ταξιαρχίες κατά του Άσαντ στο Χαλέπι.
«Είναι όλοι εδώ όπως τους υποσχέθηκε ο Προφήτης. Αυτός είναι ο πόλεμος που υποσχέθηκε – είναι η Μεγάλη Μάχη», είπε στο Reuters, χρησιμοποιώντας μια λέξη που μπορεί επίσης να μεταφραστεί ως σφαγή.
Από την άλλη πλευρά, πολλοί Σιίτες από τον Λίβανο, το Ιράκ και το Ιράν ενδιαφέρονται για τον πόλεμο επειδή πιστεύουν ότι ανοίγει το δρόμο για την επιστροφή του Ιμάμ Μαχντί – ενός απόγονου του Προφήτη που εξαφανίστηκε πριν από 1.000 χρόνια και που θα επανεμφανιστεί σε μια περίοδο πολέμου για την εγκαθίδρυση της παγκόσμιας ισλαμικής κυριαρχίας πριν από το τέλος του κόσμου.
Σύμφωνα με τη σιιτική παράδοση, ένα πρώιμο σημάδι της επιστροφής του ήρθε με την ιρανική επανάσταση του 1979, η οποία ίδρυσε ένα ισλαμικό κράτος για να παρέχει μαχητές σε έναν στρατό υπό την ηγεσία του Μαχντί για να διεξάγει πόλεμο στη Συρία αφού σαρώσει τη Μέση Ανατολή.
«Αυτή η Ισλαμική Επανάσταση, βασισμένη στις αφηγήσεις που έχουμε λάβει από τον προφήτη και τους ιμάμηδες, είναι το προοίμιο για την εμφάνιση του Μαχντί», δήλωσε πέρυσι ο Ιρανός κληρικός και βουλευτής Ρουχολάχ Χοσεϊνιάν.
Επικαλέστηκε σχόλια ενός σιίτη ιμάμη του όγδοου αιώνα, ο οποίος είπε ότι ένα άλλο σημάδι της επιστροφής του Μαχντί θα ήταν μια μάχη με πολεμιστές που θα πολεμούσαν κάτω από ένα κίτρινο πανό – το χρώμα που συνδέεται με την πολιτοφυλακή της Χεζμπολάχ του Λιβάνου που υποστηρίζει τον Άσαντ.
«Όπως έχει δηλώσει ο Ιμάμ Σαντέκ, όταν οι (δυνάμεις) με κίτρινες σημαίες πολεμούν τους αντισιίτες στη Δαμασκό και οι ιρανικές δυνάμεις ενώνονται, αυτό είναι ένα προοίμιο και ένα σημάδι της έλευσης της αγιότητάς του», ανέφερε ο Χοσεϊνιάν. Πρακτορείο ειδήσεων Fars.
ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΜΑΧΗΣ
Το Ισλάμ διασπάστηκε στους σουνιτικούς και σιιτικούς κλάδους του κατά τη διάρκεια ενός πολέμου για τη διαδοχή στην ηγεσία της πίστης στη γενιά που ακολούθησε τον θάνατο του Προφήτη Μωάμεθ το 632.
ΣΧΕΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ
Τα χαντίθ, ή τα ρητά του προφήτη και των συντρόφων του, έχουν παραδοθεί προφορικά κατά τη διάρκεια των αιώνων και αποτελούν τις πιο σημαντικές πηγές αυθεντίας στο Ισλάμ μετά το ίδιο το Κοράνι. Πολλά χρονολογούνται από εκείνα τα μεσαιωνικά πεδία μάχης στη σημερινή Συρία και το Ιράκ, όπου διαμορφώθηκαν οι δύο κύριες ισλαμικές αιρέσεις.
Τα ιστορικά κείμενα έχουν γίνει ένα ισχυρό εργαλείο στρατολόγησης, που αναφέρονται σε όλη την περιοχή, από θρησκευτικά φεστιβάλ στη σιιτική πόλη Κερμπάλα του Ιράκ μέχρι βίντεο που κυκλοφόρησαν από σουνίτες ιεροκήρυκες στον Κόλπο και όχι μόνο.
«Έχουμε εδώ μουτζαχεντίν από τη Ρωσία, την Αμερική, τις Φιλιππίνες, την Κίνα, τη Γερμανία, το Βέλγιο, το Σουδάν, την Ινδία και την Υεμένη και άλλα μέρη», είπε ο Σάμι, ένας σουνίτης αντάρτης μαχητής στη βόρεια Συρία. «Είναι εδώ γιατί αυτό που είπε και υποσχέθηκε ο Προφήτης, συμβαίνει η Μεγάλη Μάχη».
Και οι δύο πλευρές τονίζουν τον απώτερο στόχο της ίδρυσης ενός ισλαμικού κράτους που θα κυβερνά τον κόσμο πριν από το απόλυτο χάος.
Αν και ορισμένοι σουνίτες και σιίτες κληρικοί είναι ιδιωτικά δύσπιστοι για τις θρησκευτικές δικαιολογίες για τον πόλεμο, λίγοι στην περιοχή εκφράζουν τέτοιες επιφυλάξεις δημόσια από φόβο μήπως παρερμηνευτούν ως αμφισβητούμενοι για τις προφητείες.
«Ναι, μερικά από τα σημάδια είναι παρόμοια, αλλά αυτά τα σημάδια θα μπορούσαν να ισχύουν ανά πάσα στιγμή μετά την πτώση του ισλαμικού κράτους (πριν από 1.000 χρόνια)», είπε ένας Σουνίτης μουσουλμάνος λόγιος στο Λίβανο, ζητώντας να μην κατονομαστεί. «Δεν υπάρχει τρόπος να επιβεβαιώσουμε ότι ζούμε αυτές τις εποχές. Πρέπει να περιμένουμε και να δούμε».
Για τους πιστούς, το χαντίθ σχεδιάζει την πορεία της σύγκρουσης στη Συρία από την αρχή της, τον Μάρτιο του 2011, όταν ξέσπασαν διαμαρτυρίες για τα υποτιθέμενα βασανιστήρια μαθητών και μαθητών που έγραψαν γκράφιτι κατά του Άσαντ σε τοίχο σχολείου στη Ντεράα.
«Θα υπάρξει μια διαμάχη στη Σαμ (Συρία) που θα ξεκινήσει με τα παιδιά να παίζουν, μετά την οποία τίποτα δεν μπορεί να διορθωθεί», σύμφωνα με ένα χαντίθ. «Όταν ηρεμεί από τη μια πλευρά, αναφλέγεται από την άλλη».
Τα χαντίθ και στις δύο πλευρές αναφέρουν τη Συρία ως κύριο πεδίο μάχης, ονομάζοντας πόλεις και κωμοπόλεις όπου θα χυθεί αίμα.
Εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι θα σκοτωθούν. Ολόκληρη η περιοχή θα κλονιστεί από την Αραβική Χερσόνησο μέχρι το Ιράκ, το Ιράν και την Ιερουσαλήμ, σύμφωνα με ορισμένα κείμενα.
Η Σαουδική Αραβία θα καταρρεύσει. Σχεδόν κάθε χώρα στη Μέση Ανατολή θα αντιμετωπίσει αναταραχή. Μια δήλωση λέει ότι «το αίμα θα φτάσει μέχρι το γόνατο».
Ένα ευρέως διαδεδομένο χαντίθ που αποδίδεται στον Μοχάμεντ λέει ότι η Σαμ, ή η Συρία, είναι η ευνοημένη γη του Θεού. Ερωτηθείς πού θα είναι η επόμενη τζιχάντ, απαντά:
«Πήγαινε για τη Σαμ, και αν δεν μπορείς, πήγαινε για την Υεμένη…(αν και) ο Θεός μου έχει εγγυηθεί τη Σαμ και τους ανθρώπους της».
Ένας άλλος αναφέρεται στους μουσουλμάνους που συγκεντρώνονται «την ώρα του πολέμου στη Γούτα, κοντά σε μια πόλη που ονομάζεται Δαμασκός». Η Γούτα, ανατολικά της πρωτεύουσας της Συρίας, υπήρξε προπύργιο των ανταρτών τα τελευταία δύο χρόνια.
Ένα σουνιτικό χαντίθ μιλά για μια μάχη σε μια πόλη που ονομάζεται Dabeq, στη βόρεια Συρία κοντά στα τουρκικά σύνορα, και για επέμβαση ξένου στρατού για να χωρίσει τους μουσουλμάνους μαχητές – που από ορισμένους θεωρείται ως αναφορά σε πιθανή τουρκική εισβολή.
Ο εμφύλιος πόλεμος της Συρίας προέκυψε από την «Αραβική Άνοιξη» των εξεγέρσεων υπέρ της δημοκρατίας στη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική το 2011, αφού οι δυνάμεις του Άσαντ κατέστειλαν σκληρά τις ειρηνικές διαδηλώσεις.
Επειδή όμως ο Άσαντ είναι μέλος της αίρεσης των Αλαουιτών, παρακλάδι του σιιτισμού, και οι περισσότεροι από τους αντιπάλους του είναι σουνίτες μουσουλμάνοι, οι μάχες γρήγορα απέκτησαν σεχταριστικό χαρακτήρα, που έχει κατακλύσει σε μεγάλο βαθμό τα πολιτικά ζητήματα.
«Αυτά τα χαντίθ είναι αυτά από τα οποία καθοδηγούνται οι Μουτζαχεντίν για να έρθουν στη Συρία, παλεύουμε για αυτό. Κάθε μέρα που περνά ξέρουμε ότι ζούμε τις μέρες για τις οποίες μίλησε ο Προφήτης», είπε ο Μουσάμπ, μαχητής από το Μέτωπο Νούσρα, μια σουνιτική σκληροπυρηνική ομάδα που συνδέεται με την Αλ Κάιντα, μιλώντας από τη Συρία.
Ο Murtada, ένας 27χρονος Λιβανέζος σιίτης που πηγαίνει τακτικά στη Συρία για να πολεμήσει ενάντια στους αντάρτες, λέει ότι δεν πολεμά για τον Άσαντ, αλλά για τον Μάχντι, γνωστό και ως Ιμάμη.
«Ακόμα κι αν μαρτυρήσω τώρα, όταν εμφανιστεί θα ξαναγεννηθώ για να πολεμήσω στον στρατό του, θα είμαι στρατιώτης του», είπε στο Λίβανο.
Ο Murtada, ο οποίος έχει πολεμήσει στη Δαμασκό και στην αποφασιστική μάχη πέρυσι για τη συνοριακή πόλη Qusair, αφήνει τη γυναίκα του και τα δύο παιδιά του όταν πηγαίνει να πολεμήσει στη Συρία: «Τίποτα δεν είναι πιο πολύτιμο από τον Ιμάμη, ακόμη και η οικογένειά μου. Είναι καθήκον μας».
Ο εμφύλιος πόλεμος της Συρίας βασίστηκε σε σεχταριστικές συγκρούσεις αλλού, ειδικά στο Ιράκ και τον Λίβανο, οδηγώντας σε μια αυξανόμενη αίσθηση σε όλη την περιοχή ότι όλοι αυτοί οι αγώνες εξουσίας σε μεμονωμένες χώρες ήταν μέρος μιας τιτάνιας μάχης για το μέλλον.
Ο Αμπάς, ένας 24χρονος Ιρακινός σιίτης μαχητής, είπε ότι γνώριζε ότι ζούσε στην εποχή της επιστροφής του Μαχντί όταν οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Βρετανία εισέβαλαν στο Ιράκ το 2003.
«Περίμενα την ημέρα που θα πολεμήσω στη Συρία. Δόξα τω Θεώ που με επέλεξε να γίνω ένας από τους στρατιώτες του Ιμάμη».
Ο Abu Hsaasan, ένας 65χρονος συνταξιούχος από τον νότιο Λίβανο, είπε ότι κάποτε πίστευε ότι οι προφητείες του τέλους των ημερών θα χρειάζονταν αιώνες για να γίνουν.
«Τα πράγματα προχωρούν γρήγορα. Ποτέ δεν πίστευα ότι θα ζούσα τις μέρες του Ιμάμη. Τώρα, κάθε μέρα που περνάει πείθομαι όλο και περισσότερο ότι είναι θέμα λίγων ετών να εμφανιστεί».